29 Haziran 2012 Cuma

Rengarenk Babet Modelleri

Bugün de sizlerle beğendiğim babet modellerini paylaşacağım. Paylaşmış olduğum modeller lacoste, casa rossini, lady fox, u.s polo gibi markaların ayakkabıları. Babetler yazlarımızın vazgeçilmezleri! Yazın açık renkler ve rengarenk elbiseler, kıyafetler tercih ettiğimiz için. Bu eğlenceli babetler de çok hoşumuza gidiyor. Neredeyse bütün kıyafetlerimizle beraber giyebiliyoruz. Çok fazla sade, resmi olmamak şartıyla :) Ben, biraz daha konuşursam yine çenem düşecek ve sizi ayakkabı modellerine yönlendiremeyeceğim, bu yüzden burada sözümü kesip, sizi bu güzel babetlerle yalnız bırakıyorum. :)  Bir önceki yazımda da dolgu topuklu ayakkabı modellerini paylaştım, bakmadıysan tavsiye ederim.



casa rossini çiçek desenli
casa rossini çiçek desenli

casa rossini babet
casa rossini babet

Yanları açık babet modeli
Yanları açık babet modeli

lady fox kırmızılım
lady fox kırmızılım

Tutkulu kırmızı
Tutkulu kırmızı

U.s polo babet
U.s polo babet

lady fox pembe babet
lady fox pembe babet

Tatlı yeşil babet
Tatlı yeşil babet

Şirin pembe
Şirin pembe

1 yorum:

  1. Babet modelleri ile ilgilenirken bloğunuzu keşfettim Babet çeşitleri derken Paylaşımlarınız harika buldum ve beğeni ile takip ediyorum.
    Babet
    Babet Fiyatları
    Babet Modelleri

    YanıtlaSil