24 Haziran 2012 Pazar

Ayakkabi Secerken Dikkat!


Merhaba, bugün sizlere önemli bir konudan bahsetmek istiyorum. Ayakkabı seçerken sadece ayakkabının modelinin hoşumuza gitmesi yeterli olmamalı. Tabii ki, hoşumuza giden bir şey almalıyız ama bundan daha da önemli bir şey var. Bu da SAĞLIĞIMIZ! Kesinlikle aldığımız ayakkabı ayağımızı sıkmamalı. Ayakkabıyı giydiğimizde rahat etmeliyiz.
Ayaklarımız en önemli organlarımızdandır. Ayağımızda 26 tane kemik bulunmaktadır. Yanlış ayakkabı seçtiğimizde bu kemiklerde değişiklikler meydana gelebilir ve önemli sağlık sorunlarına yol açabilir.
Sözü fazla uzatmak istemiyorum, bizim için ayakkabılarımızın modeli gerçekten çok önemlidir. Ama ayakkabılarımız hem güzel olsun hem de sağlımıza zarar vermeyecek, ayağımızı rahat ettirecek şekilde olsun. Eve geldiğimizde resimdeki gibi ayaklarımızı oğuşturmayalım. Anlaştık mı? J

1 yorum:

  1. Babet modelleri ile ilgilenirken bloğunuzu keşfettim Babet çeşitleri derken Paylaşımlarınız harika buldum ve beğeni ile takip ediyorum.
    Babet
    Babet Fiyatları
    Babet Modelleri

    YanıtlaSil